«Η κυβέρνηση θεωρητικολογεί για την οδική ασφάλεια, επικαλείται οδικά έργα και πολιτικές που είχαν δρομολογηθεί από προηγούμενες κυβερνήσεις, εκφράζει προθέσεις, αλλά έχει πρόβλημα όταν φτάνει στο σημείο να επιδείξει δουλειά και δικό της αποτέλεσμα, αναζητώντας δικαιολογίες στη γνωστή καραμέλα …περί όσων έγιναν ή δεν έγιναν στη διάρκεια των 30-40 ετών που είχαν προηγηθεί. Αυτοαναιρούμενη μάλιστα, διότι παράλληλα επικαλείται ακριβώς το έργο των προηγούμενων ετών.»
Τα παραπάνω τόνισε ο Υπεύθυνος Ευρωπαϊκών Υποθέσεων της ΝΔ και Βουλευτής Α΄ Περιφέρειας Θεσσαλονίκης Σταύρος Καλαφάτης, στη διάρκεια της σημερινής συζήτησης στη Βουλή, επίκαιρης Ερώτησης που κατέθεσε για το θέμα της οδικής ασφάλειας, την μη ενεργοποίηση της προβλεπόμενης από το ενιαίο ευρωπαϊκό σχέδιο οδικής ασφάλειας αρμόδιας Διυπουργικής Επιτροπής και τους λόγους για τους οποίους η χώρα παραμένει στις τελευταίες θέσεις της Ε.Ε. με τα υψηλότερα ποσοστά θνησιμότητας από τροχαία δυστυχήματα, ειδικά νέων ανθρώπων.
«Η απάντηση της κυβέρνησης που δεν συγκρότησε καν την Διυπουργική Επιτροπή για να συντονίσει την εφαρμογή του Εθνικού Σχεδίου για την Οδική Ασφάλεια, ήταν πως επί των ημερών της προηγούμενης κυβέρνησης αυτή δεν συνεδρίασε αρκετές φορές», προσθέτει ο κ. Καλαφάτης. «Αντιλαμβάνεται κανείς πως έχουμε μια κυβέρνηση που πολιτικολογεί με παιδικό πείσμα ακόμα και στα πιο σοβαρά ζητήματα, που αφορούν των απώλεια ανθρωπίνων ζωών. Η πραγματικότητα παραμένει. Τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Παρατηρητηρίου Οδικής Ασφάλειας δείχνουν πως η Ελλάδα είναι ουραγός στην αποτελεσματικότητα δράσεων για την οδική ασφάλεια και θλιβερά πρώτη σε θανάτους, με ανύπαρκτες πρωτοβουλίες για την εισαγωγή της κυκλοφοριακής αγωγής στην υποχρεωτική εκπαίδευση και με την κυβέρνηση να εξετάζει την ανάληψη δράσης …στο μέλλον. Για τα θύματα της οδικής «ανασφάλειας» στην Ελλάδα, όμως, είναι ήδη πολύ αργά…»