Μπορούν να γίνουν πολλά από το Δήμο Θεσσαλονίκης και στο χώρο της παιδείας, με απλές και ορθολογικές κινήσεις, ακόμη και χωρίς χρήματα, συμφώνησαν στη συζήτησή τους ο υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Σταύρος Καλαφάτης και η Δήμητρα Ακριτίδου, διευθύντρια σχολείου πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και διδάκτωρ κοινωνιολογίας. Η κυρία Ακριτίδου πρότεινε, για παράδειγμα, οι διευθυντές των σχολείων να καταθέτουν στο τέλος κάθε ακαδημαϊκής χρονιάς προϋπολογισμό και να διενεργούνται διαγωνισμοί για τα καθημερινά είδη που χρησιμοποιούν τα σχολεία. Κατέθεσε επίσης πρόταση να αλλάξει η σημερινή κατάσταση όπου υπάρχει στο Δήμο μόνο
μία σχολική επιτροπή για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση και μία για τη δευτεροβάθμια και να γίνουν αντίστοιχες ανά διαμέρισμα. Τη δική του αντίληψη για την πολιτική των μικρών και καθημερινών θεμάτων ανέλυσε ο Σταύρος Καλαφάτης, παίρνοντας ως αφορμή τα θέματα Παιδείας. Πρότεινε την προώθηση της αποκέντρωσης της δημοτικής αρχής, ώστε να γίνουν συμμέτοχοι της προσπάθειας της πόλης και οι διαμερισματικοί σύμβουλοι και ο πρόεδρος του διαμερίσματος ώστε να αναλάβουν ευθύνη και να γίνουν καταλύτες με τις τοπικές κοινωνίες. «Το ζήτημα είναι η διοίκηση, πόσο οργανωμένα κάνεις κάτι», σημείωσε ο Σταύρος Καλαφάτης και πρόσθεσε ότι «σε δύσκολες οικονομικές συνθήκες, όταν διαχειρίζεται μία κρίση, φαίνεται ο καλός manager».
«Η πραγματική μαγκιά ενός δημάρχου είναι μέσα σε δύσκολες συνθήκες να μπορέσει να τρέξει τα πράγματα, να αξιοποιήσει όλο το δυναμικό που έχει μία πόλη, να συνενώσει δυνάμεις, να καινοτομήσει και να δημιουργήσει», τόνισε ο Σταύρος Καλαφάτης.
Δείτε το βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=oHg46GxyJi8