Η ολοκλήρωση του χωροταξικού και πολεοδομικού σχεδιασμού για τη συνολική αναδιοργάνωση της περιοχής Κηφισιάς και Νέας Ελβετίας, αποτελεί βασικό άξονα του προγράμματος του συνδυασμού «Εντάξει», όπως ανακοίνωσε σήμερα ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης Σταύρος Καλαφάτης.
«Η Κηφισιά (Νέα Ελβετία) βρίσκεται στην άκρη του δήμου Θεσσαλονίκης και δυστυχώς η δημοτική αρχή την άφησε στην άκρη» τόνισε, στη διάρκεια της περιήγησής του στην περιοχή και της ανταλλαγής απόψεων με περίοικους. «Με σχέδιο, πρόγραμμα και διάθεση για δουλειά μπορούμε να δημιουργήσουμε μία γειτονιά Εντάξει σε όλα, που θα αποτελεί την πρώτη καλή εικόνα του Δήμου μας για όσους έρχονται από το αεροδρόμιο και τη Χαλκιδική.»
Ο Σταύρος Καλαφάτης δεσμεύθηκε για την μετατροπή της περιοχής σε πνεύμονα πρασίνου και αθλητικών δραστηριοτήτων. Ανέφερε δε ως πρωταρχικό στόχο να αποκτήσουν οι συγκεκριμένες γειτονιές ολοκληρωμένο σχέδιο πόλης και να επισπευστεί η διάνοιξη των δρόμων βασικής κυκλοφορίας: «Της οδού Παπαναστασίου μπροστά στο τέρμα του ΟΑΣΘ, της οδού Υψηλάντου και της οδού Ψελλού», διευκρίνισε.
Ο επικεφαλής του συνδυασμού «Εντάξει» άκουσε τα παράπονα για την εικόνα που και ο ίδιος διαπίστωσε, της υποβάθμισης που υφίσταται μια από τις λίγες οικιστικές επεκτάσεις του Δήμου Θεσσαλονίκης. Φανερή ήταν η συνεχιζόμενη αδράνεια της δημοτικής αρχής σχετικά με τη διάνοιξη του οδικού δικτύου, την κατασκευή βασικών υποδομών, έργων αποχέτευσης, ηλεκτροφωτισμού, και την απομάκρυνση ρυπογόνων εστιών και αυθαιρέτων καταπατητών.
Ο Σταύρος Καλαφάτης, τόνισε ότι «η ολοκλήρωση του χωροταξικού και πολεοδομικού σχεδιασμού στην περιοχή είναι πρόκληση αλλά και ευκαιρία, ώστε να αποκτήσουν οι πολίτες ποιοτικό δημόσιο χώρο και να μεγαλώσουν την αξία της περιουσίας τους». Επίσης, έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην ανάγκη ήπιων παρεμβάσεων μέσα στο Άλσος της Νέας Ελβετίας ώστε να αναβαθμιστεί και να γίνει πόλος έλξη. Ειδικότερα, πρότεινε την ανακατασκευή της παιδικής χαράς, την ανάπλαση του υπαίθριου θεάτρου και του αναψυκτηρίου, αλλά και τη δημιουργία μικρού βοτανικού κήπου με υδάτινα στοιχεία (καταρράκτη και σιντριβάνι).
Τέλος, επισήμανε πως ο Δήμος οφείλει να ασχοληθεί συστηματικά με τη διαμόρφωση της περιοχής γύρω από τον υπό κατασκευή τερματικό σταθμό του μετρό, σε συνεργασία με την «Αττικό Μετρό», για τη διάνοιξη κοινοχρήστων χώρων και την κατασκευή απαραίτητων τεχνικών έργων (οδοποιίας, ηλεκτροφωτισμού, αντιπλημμυρικής προστασίας), έτσι ώστε η ευρύτερη περιοχή να γίνει προσπελάσιμη για την εξυπηρέτηση του σταθμού.-