«Η δεύτερη επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σταϊκούρα μέσα σε χρονικό διάστημα μόλις μιας εβδομάδας και η συνεχόμενη λήψη μέτρων από μέρους του αρμόδιου Υπουργείου αποδεικνύει στην πράξη το ενδιαφέρον της Κυβέρνησης και του Πρωθυπουργού προσωπικά, στη βελτίωσης του κυκλοφοριακού της Θεσσαλονίκης.
Ενδιαφέρον που οι Θεσσαλονικείς, πλέον, διαπιστώνουν καθημερινά, καθώς βλέπουν την ενίσχυση του στόλου του ΟΑΣΘ με 110 καινούργια ηλεκτρικά λεωφορεία από τα 303 που κυκλοφορούν σήμερα, τον νέο κυκλοφοριακό χάρτη για την κάλυψη των συνεχόμενων και αυξανόμενων αναγκών του επιβατικού κοινού, αλλά και τις παρεμβάσεις στους δρόμους της πόλης, όπως η καλύτερη αστυνόμευση των οδικών αρτηριών, η συνέχιση των έργων για το FlyOver, η προσθήκη νέων θέσεων παρκαρίσματος περιφερειακά του κέντρου της Θεσσαλονίκης.
Ενδιαφέρον που αποδεικνύουν τα 25 εκ. ευρώ τα οποία δόθηκαν στο δήμο Θεσσαλονίκης για τη διαμόρφωση του χώρου στη Νέα Ελβετία και η λύση που προκρίνεται για τη διάνοιξη της Πόντου στην Καλαμαριά. Κι όλα αυτά εν αναμονή της κυκλοφορίας του Mετρό στη βασική γραμμή, στις 30 Νοεμβρίου», τόνισε ο Γενικός Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας και βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης κ. Σταύρος Καλαφάτης, με αφορμή τη σημερινή ημερίδα του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (Ο.Σ.Ε.Θ.) με θέμα «Νέος συγκοινωνιακός χάρτης Θεσσαλονίκης» με τη συμμετοχή όλης της πολιτικής ηγεσίας του αρμόδιου Υπουργείου/ Του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σταϊκούρα, του Υφυπουργού Μεταφορών κ. Βασίλη Οικονόμου, του Υφυπουργού Υποδομών κ. Νίκου Ταχιάου, της Γενικής Γραμματέως Μεταφορών κ. Δέσποινας Παληαρούτα, καθώς και του Προέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου του ΟΑΣ Α.Ε. κ. Κων. Ταγγίρη και του Διευθύνοντα Συμβούλου της Ελληνικό Μετρό Α.Ε. κ. Ν. Κουρέτα.
Ο κ. Καλαφάτης, που βρισκόταν στην Αθήνα λόγω των υποχρεώσεών του ως Γενικός Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, πρόσθεσε: «Τα χρονοδιαγράμματα τηρούνται. Οι λύσεις που προτείνονται υλοποιούνται. Όλες αυτές οι παρεμβάσεις, αλλά και η αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΘ, μαζί με τη λειτουργία της βασικής γραμμής του Μετρό, της επέκτασης προς την Καλαμαριά και την έναρξη του σχεδιασμού της επέκτασης προς τα δυτικά, μαζί με μια σειρά άλλων έργων, θεμελιώνουν την ισόρροπη ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης και οδηγούν την πόλη και τους κατοίκους της σε μια καλύτερη, σύγχρονη καθημερινότητα με χρονικό ορίζοντα το 2027».