«Φανατικός θιασώτης του θεματικού τουρισμού», όπως ο ιατρικός και ο θρησκευτικός για να αναδειχθεί η μοναδικότητα και η οικουμενικότητα της πόλης,, δήλωσε ο υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Σταύρος Καλαφάτης, τονίζοντας ότι η πόλη δεν έχει αξιοποιήσει τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα σε αυτούς τους τομείς. Αυτό προέκυψε, μεταξύ άλλων, από τη συζήτηση του Σταύρου Καλαφάτη με τη Χαρά Μάρδα, μέλος της διοίκησης του Συλλόγου Επιχειρηματιών Ελλάδος, για τους τρόπους ενίσχυσης της εξωστρέφεια της πόλης. Η κυρία Μάρδα σημείωσε ότι η εξωστρέφεια δεν αφορά μόνο στην επιχειρηματικότητα αλλά και την παιδεία και τον πολιτισμό, ενώ πρότεινε συγκεκριμένα τη δημιουργία δομών ζύμωσης παλιών και νέων επιχειρηματιών και την προώθηση του ιατρικού τουρισμού.
Ο Σταύρος Καλαφάτης, υπογράμμισε ότι η Θεσσαλονίκη πρέπει να κοιτάει ψηλά και με την έννοια των στόχων, αλλά και με την έννοια τη χωροταξική. Κοιτώντας, όχι προς την Αθήνα, αλλά προς Βορρά, στη νοτιοανατολική Ευρώπη. Όχι με μεγαλοϊδεατισμούς, αλλά με ρεαλιστική στόχευση: «Είναι σαν να στέκεσαι σε ένα παράθυρο. Αν κοιτάξεις προς τα μέσα, θα δεις τα 70, 80 ή 100 τετραγωνικά μέτρα του σπιτιού σου. Αν κοιτάξεις όμως, προς τα έξω, θα δεις τον ορίζοντα. Εκεί πρέπει να στραφούμε.»
Δείτε το βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=Td3F9gleq_A