Επί ημερών ΣΥΡΙΖΑ, έχουμε βιώσει το ναδίρ της επικοινωνιακής διολίσθησης σχεδόν κάθε κρατικού φορέα. Θα ξέφευγε η Αττικό Μετρό Α.Ε.; Προφανώς όχι… Θα πει κάποιος, «ε αφού πιάνει»; Αυτό είναι όμως το μοντέλο επιτυχημένου πολιτικού συστήματος που θέλουν οι πολίτες;…
Του Σταύρου Καλαφάτη * Το ακούσαμε και αυτό! Μετά τη δημιουργική ασάφεια, την υπερήφανη διαπραγμάτευση, τα περήφανα ΟΧΙ που σε 24 ώρες μεταφράστηκαν σε ΝΑΙ, την αυταπάτη του κ. Τσίπρα για τις προεκλογικές του υποσχέσεις, καθώς και πολλά άλλα αριστερά…
Μετά από 15 μήνες διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ένα μεγάλο όφελος που αποκομίσαμε ως λαός. Η «πρώτη φορά αριστερά» (με ολίγη …δεξιά γαρνιτούρα) έπεισε και τον πιο δύσπιστο, ότι υπάρχουν πολλά και χειρότερα που μπορεί να μας συμβούν, από…
Άρθρο μου στην ιστοσελίδα Βήμα Press Ζούμε σε μια εποχή παραδοξοτήτων. Υπουργοί εισηγούνται νομοσχέδια και δηλώνουν μέσα στη Βουλή ότι δεν πιστεύουν στα νομοσχέδια αυτά. Η Πρόεδρος της Βουλής χαρακτηρίζει πραξικοπηματίες αυτούς από τους οποίους το κόμμα της, που κυβερνά,…
Πρόχειρες πολιτικές δεν θα μας πάνε μακριά… Απίστευτη προχειρότητα και ελαφρότητα χαρακτηρίζει τον τρόπο αντιμετώπισης σοβαρών προβλημάτων. Και δεν μιλώ, μόνον, για τον τρόπο αντιμετώπισης του μεγάλου προβλήματος της χώρας, από την κυβέρνηση. Δυστυχώς, η ίδια ελαφρότητα υπάρχει σε όλους…
Το χειρότερο στοιχείο της υπόθεσης που ακούει στο όνομα «μετρό Θεσσαλονίκης», είναι πλέον η αντίληψη των Θεσσαλονικέων για το έργο και το μέλλον του. Δεν χρειάζεται δημοσκόπηση για να καταλάβει κανείς πως ο μέσος Θεσσαλονικιός αντιμετωπίζει το έργο μ’ ένα…
Άρθρο του ΣΤΑΥΡΟΥ ΚΑΛΑΦΑΤΗ στην εφημερίδα ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ της ΚΥΡΙΑΚΗΣ 13/7/2014 Πολλή συζήτηση έχει γίνει το τελευταίο διάστημα για το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Θεσσαλονίκης. Κοινός τόπος όλων των απόψεων που ακούγονται, είναι πως η πόλη το χρειάζεται. Το έχει ανάγκη…